Joker Stoker logo

Reklamacje i propozycje

Przyjmujemy uwagi od graczy i odpowiadamy na każde zgłoszenie dotyczące Joker Stoker.

Artykuł zaktualizowany: 11.07.25
|
Czas czytania - 1 minuta

Zasady zgłaszania reklamacji

W przypadku błędów w grze, problemów z wyświetlaniem symboli lub nieprawidłowego działania aplikacji Joker Stoker, możesz przesłać zgłoszenie na adres [email protected]. Zalecamy zawrzeć szczegóły sytuacji, datę i – jeśli to możliwe – załączyć zrzut ekranu.

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w kolejności zgłoszeń, zazwyczaj w ciągu 24 godzin roboczych. W razie potrzeby kontaktu z operatorem technicznym, poinformujemy Cię o dalszym przebiegu sprawy.

Formularz kontaktowy dla propozycji

Jeśli chcesz zaproponować zmianę w grze lub masz pomysł na nową funkcję, możesz skorzystać z poniższego formularza. Twoje zgłoszenie trafi bezpośrednio do naszego zespołu:

    Kod promocyjny skopiowany
    Ocena:
    5/5
    Cazeus Casino
    Bonus powitalny 100% do 2250 zł + 200 DS!